LOODUSAINETE VALDKONNAKAVA ÜLDOSA
Valdkonnapädevus ↔ kooli väärtused
Kooli väärtused | Kuidas kooli väärtuste kaudu jõuda valdkonnapädevusteni või vastupidi – kuidas valdkonnapädevuste saavutamise kaudu kujundada kooli väärtusi? |
Hoolivus | huvi, otsused, väärtused |
Tervis | huvi, teadmised, uurimine, otsused, info, teadus, karjäär, väärtused |
Tarkus | huvi, teadmised, uurimine, otsused, info, teadus, karjäär, väärtused |
Ettevõtlikkus | huvi, uurimine, info, karjäär |
Väärikus | karjäär, väärtused |
JmG pädevused ↔ GRÕK läbivad teemad
JmG pädevus | Kuidas GRÕK läbivad teemad aitavad ainevaldkonnas arendada JmG pädevusi? - Elukestev õpe ja karjääri planeerimine - Keskkond ja jätkusuutlik areng - Kodanikualgatus ja ettevõtlikkus - Kultuuriline identiteet - Teabekeskkond ja meedikasutus - Tehnoloogia ja innovatsioon - Tervis ja ohutus - Väärtused ja kõlblus |
Minapädevus | Tervis ja ohutus; Elukestev õpe ja karjääri planeerimine |
Teaduspädevus | Tehnoloogia ja innovatsioon; Keskkond ja jätkusuutlik areng; Teabekeskkond ja meedikasutus |
Sotsiaalne pädevus | Kodanikualgatus ja ettevõtlikkus; Keskkond ja jätkusuutlik areng; Väärtused ja kõlblus; Teabekeskkond ja meedikasutus |
Kultuuripädevus | Kultuuriline identiteet; Elukestev õpe ja karjääri planeerimine; Väärtused ja kõlblus |
Valdkonnasisene/ -väline lõiming
Valdkonnasisene lõiming valdkonda kuuluvates ainetes / kursustes | Valdkonnaväline lõiming teiste valdkondade ainete / kursustega |
Valdkonda kuuluvad ained on õppeaastate lõikes jaotatud nii, et toetavad üksteist. | liikumisõpetus, muusika, ajalugu, matemaatika, inglise keel, eesti keel, kunstiõpetus, inimeseõpetus |
Õppekeskkonna mitmekesistamiseks kavandatud tegevused
- TÜ õpikojad
- Maaelu teadmuskeskus
- Luua Metsanduskool
- Endla Looduskeskus