LIIKUMISÕPETUSE VALDKONNAKAVA ÜLDOSA
Valdkonnapädevus ↔ kooli väärtused
Kooli väärtused | Kuidas kooli väärtuste kaudu jõuda valdkonnapädevusteni või vastupidi – kuidas valdkonnapädevuste saavutamise kaudu kujundada kooli väärtusi? |
Hoolivus | Enda füüsilisest ning vaimsest tervisest hooliv JmG õpilane on hooliv ka teda ümbritsevate inimeste suhtes. |
Tervis | JmGõpilane mõistab kehaline aktiivsuse ja tervislike harjumuste olulisust oma füüsilisele ja vaimsele heaolule ning on leidnud endale meelepärase liikumisviisi. |
Tarkus | JmG õpilane on teadlik keha toimimisest, mõistab liikumise vajalikkust ning olulisust, arendab teadlikult oma kehalisi võimeid läbi liikumise ja toitumise ning hoiab füüsilist ja vaimset tasakaalu. |
Ettevõtlikkus | JmG õpilane on liikumistegevustes iseseisev ja ennastjuhtiv, lisaks on motiveeritud, seab eesmärke, on algatusvõimeline suurendamaks oma kehalist aktiivsust. |
Väärikus | JmG õpilane on vastutustundlik ja väärikas hoolitsedes oma füüsilise vormis oleku eest, austades sellega iseennast ja teisi. Lisaks väärtustab liikumist kultuuri osana ning ennast selle mõjutajana. |
JmG pädevused ↔ GRÕK läbivad teemad
JmG pädevus | Kuidas GRÕK läbivad teemad aitavad ainevaldkonnas arendada JmG pädevusi? - Elukestev õpe ja karjääri planeerimine - Keskkond ja jätkusuutlik areng - Kodanikualgatus ja ettevõtlikkus - Kultuuriline identiteet - Teabekeskkond ja meedikasutus - Tehnoloogia ja innovatsioon - Tervis ja ohutus - Väärtused ja kõlblus |
Minapädevus | Kodanikualgatus ja ettevõtlikkus; tervis ja ohutus; elukestev õpe ja karjääri planeerimine
|
Teaduspädevus | Tehnoloogia ja innovatsioon; keskkond ja jätkusuutlik areng
|
Sotsiaalne pädevus | Kodanikualgatus ja ettevõtlikkus; elukestev õpe ja karjääri planeerimine
|
Kultuuripädevus | Väärtused ja kõlblus; kultuuriline identiteet
|
Valdkonnasisene/ -väline lõiming
Valdkonnasisene lõiming valdkonda kuuluvates ainetes / kursustes | Valdkonnaväline lõiming teiste valdkondade ainete / kursustega |
| muusika, bioloogia, füüsika, ajalugu, geograafia |
Õppekeskkonna mitmekesistamiseks kavandatud tegevused
- Spordipäevad
- Klasside vahelised võistlused
- Osalemine Jõgevamaa meistrivõistlustel
- Osalemine rahvaspordi üritustel