Kõige minateadlikum õpilane 2025
Karmel Karro (C) – Ta on tugeva enesedistsipliiniga kohusetundlik õpilane, kes on harjunud eesmärgipäraselt tegutsema. Ta õpib palju ja teeb teemad endale põhjalikult selgeks. Varsti saab ta maitsta oma suure töö vilju, sest lõpetab gümnaasiumi medaliga. Lisaks õppimisele mahub ta ellu muudki. Näiteks on ta aastaid teinud rahvatantsu ning oma rühmaga läheb ka suvel tantsupeole. Talle meeldib liikuda ja ta nõustub ütlusega, et terves kehas on terve vaim. Oma viisaka ja lugupidava käitumisega on ta kõigile eeskujuks.
Gudrun Roosiõis (D) – Gudrun on väga töökas, kohusetundlik ja sihikindel. Seab endale eesmärke ja pingutab, et need saavutada. Ta teab, mida tahab ja mis teeb teda õnnelikuks. Probleemide korral ei otsi ta süüdlast, vaid vaatab esmalt enda sisse — mitte enese süüdistamiseks, vaid mõistmiseks ja kasvamiseks. Gudrun aitab hädasolijaid ning tema peale saab alati kindel olla. Ta on aktiivne ja sõbralik suhtleja, kes leiab kõigiga ühise teema, millest rääkida. Gudrun on aktiivne õpilasesinduse liige ja annab kooliürituste korraldamisel oma panuse. Lisaks headele õpitulemusele paistab Gudrun silma ka naistemaadluses, kus on saavutanud mitmeid märkimisväärseid tulemusi. Kindlasti osaleb ta igal spordiüritusel ja motiveerib osalema ka klassikaaslasi.
Kõige sotsiaalsem õpilane 2025
Kristofer Haljas (A) – Teda tunnevad meie koolis kõik. Tal on igas klassis mõni sõber. Ta on väga positiivne ja viisakas ning saab kõigiga hästi läbi, kaasa arvatud õpetajad. Keegi pole teda kunagi hädaldamas või halvasti ütlemas kuulnud. Ta on uudishimulik ja jõuab alati sündmuspaigale, kui midagi juhtub. Tundub, et ta elabki koolis. Hobisid on tal mitu – rahvatants, Liblikapüüdja, sport. Ka aktustel meeldib talle esineda. Loengute osaluskursuse rekord jääb ilmselt igaveseks talle – 52 loengut.
Viljo Salumägi (E) – Viljo on aktiivne, sihikindel, seltskondlik ja andekas noormees. Ta paistab silma oma erakordse suhtlemisoskusega. Avatud, julge ja alati viisakana loob ta kergesti kontakti nii eakaaslaste kui ka õpetajatega, tema seltskonnas tunnevad kõik end hästi. Ta lihtsalt suudab suhelda igaühega ning muudab oma mõnusa huumorimeelega õhkkonna positiivseks ja meeldivaks. Viljo on kooliaktuste lahutamatu osa oma kitarrimängu, laulu ja tekstilugemisega. Ta on alati liikvel, valmis uusi väljakutseid vastu võtma ja endast parima andma, olles nii laval, spordiväljakul kui ka igapäevaelus paljudele eeskujuks.
Kõige teaduslikuma mõtlemisega õpilane 2025
Ranno Valk (C) – Ta ei vaja suuremat tutvustamist, me teame teda ja tema saavutusi juba üsna hästi. Ta on väga laia silmaringiga ning võib igal teemal kaasa rääkida, näiteks käis ta presidendiga tehisarust vestlemas. Ta esitab tundides põnevaid fakte ja on alati valmis klassile uut teemat lihtsalt ja arusaadavalt üle selgitama. Ükskord unustas isegi arenguvestlusele minna, sest aitas klassikaaslasel õppida ja oli sellest väga kaasa haaratud. Ta on osalenud mitmel olümpiaadil ja saavutanud vabariiklikes voorudes häid tulemusi. Kuigi teda paeluvad reaal- ja loodusained, huvitub ka keeltest, näiteks sai ta rahvusvahelisel inglise keele olümpiaadil maailmas 5. koha. Ta on kaks aastat järjest saavutanud emakeeleolümpiaadi vabariiklikus voorus II koha, mis on kindlustanud õppekoha nii Tartu kui Tallinna ülikoolis. Kõrgkoolis plaanib ta õppida siiski füüsikat-keemiat.
Kõige kultuuriteadlikum õpilane 2025
Kaisa Õun (A) – Ta on väga pühendunud oma hobidele. Ta teeb rahvatantsu juba üle 10 aasta. Tema esinemist on nauding vaadata – eriti graatsiline on ta siis, kui tema tantsupartner ta kõrgele üles tõstab. Samuti oskab ta hästi kitarri mängida. Kooli aktustel nähakse teda üha enam laulmas ja pilli mängimas. Tema jaoks on võrdselt tähtsad jõusaalitrenn ja raamatute lugemine, sest terves kehas on terve vaim!
Kõige pikem arenguhüpe 2025
Märten Tenisson (A) – Kui võrrelda teda 10. klassis ja praegu, on see nagu öö ja päev. Siis oli ta väga tagasihoidlik ja püüdis jääda nähtamatuks. Suhtlemine ja tähelepanu tundusid talle karistusena. Nüüd on ta palju aktiivsem: teeb sporti, võtab osa kõikidest üritustest ja liitus õpilasfirmaga Munalt Kanale. Seal suhtleb ta väga erinevate inimestega. A-klassis on ta arvestatav vestluspartner ja tore sõber.