20.06.24

 

Kõige selgema minapildiga õpilane 2019 – Holger Saarik. Mitmekülgne noormees: saab hästi hakkama kõikides õppeainetes, tegeleb erinevate huvialadega. Ta on lõpetanud Jõgeva Kunstikooli, laulab kooris, valdab suurepärasel tasemel inglise keelt (siiani kooli parim tulemus CAE eksamil). Klassikaaslased toovad välja, et ta suudab väga hästi stressiga toime tulla, eksamitel ja kontrolltöödel on ta vana rahu ise. Samuti ei sea ta endale eesmärke, mida ei suuda saavutada. Ta on aktiivne klassi tegevustes, endale võetud ülesandeid täidab kohusetundlikult. Ta hoolitseb nii füüsilise kui vaimse tervise eest, on alati positiivne ja aktiivne ning teeb oma päikeselise olemusega kõigil tuju heaks. Ka on ta ka väga leidlik, ehk siis on võimeline probleeme uut moodi lahendama, seda mõnusal ja lihtsal viisil.

Kõige sotsiaalsem õpilane 2019 – Sten Siirak. On aktiivne, oskab oma arvamust alati selgelt põhjendada. Ta osaleb Kaitseliidu Jõgeva maleva ja Torma puhkpilliorkestris, Kaitseliidu ühendorkestris, kooliteatris „Liblikapüüdjad" ning kooli segakooris. Lisaks tegutseb MTÜ Tähetunnis juhatuse liikmena ning edendab seeläbi Jõgevamaa kultuuri läbi ürituste: "Tähetund", "Tuulelapsed", "Alo Mattiiseni muusikapäevad", "Kooliteatrite suvekool Rannal". Aitas kaasa heategevusüritusele kultuurikeskuses. 2019. aasta riikliku etlejate konkursi laureaat.

Kõige kultuuriteadlikum õpilane 2019 –  Kadi Värnik. Ta tegi suurepärase uurimistöö eesti keele arengutest ning esines keelekonverentsil Jõgeval ja Põltsamaal. Lööb aktiivselt kaasa kooliteater „Liblikapüüdja" tegemistes. Tema arutlused kultuurist ja kirjandusest on sisukad ja omanäolised.

Kõige teaduslikuma mõtlemisega õpilane 2019  Telver Objärtel. Oskab luua seoseid erinevate teadusvaldkondade vahel. Ta osales saates Rakett 69 ning jõudis kõrgele 6. kohale, mõlemad saate finalistid tegid talle ettepaneku osaleda finaalimeeskonnas. Telver osaleb TÜ Teaduskoolis ning on osalenud olümpiaadidel. leidlik, mitmekülgne ja andekas noormees.

"Pikim arenguhüpe" – Egon Vaiknemets. Sotsiaalne areng on käesoleva õppeaasta jooksul olnud väga kiire; õpib hinnetele „4" ja „5", osaleb aktiivselt koolielus (koolilehe toimetuses), julgeb pöörduda probleemide lahendamiseks nii klassikaaslaste kui ka täiskasvanute poole, jagab klassikaaslastele kasulikke õppematerjale.

Toimetaja: NELE GRAVERSON